Innoveren en klantwaarde creëren met The Power of Many© workshop

Taking the sales out of selling…

De tijd van traditionele verkoop is voorbij. In de huidige netwerkmaatschappij zullen bedrijven die waarde weten toe te voegen succesvol zijn. Maar hoe maakt uw bedrijf die switch?

Onze Power of Many workshop helpt u daarbij!

Samenwerken in waardecreatie

Fastlane en Agency of Marketing & Sales hebben een workshop ontwikkeld die de nieuwste en beste business value modellen combineert met praktische en snel toepasbare start up technieken. Dus geen maandenlang, ingewikkeld en tijd- en geldverslindend traject, maar korte break outs met snel testbare resultaten.

Hoe we dat doen?

In maximaal vier heldere stappen met The Power of Many workshop! De 4 stappen van The Power of Many workshop:

1. Identiteit

Doelen:

  • Ondernemen vanuit de overtuiging dat uw aanpak waardevol is voor uw klanten; geen eenheidsworst en een sterke eigen identiteit die door iedereen in het bedrijf wordt uitgedragen.
  • Door u te onderscheiden van de competitie maakt u zich herkenbaar in de markt en wordt u makkelijk gevonden.
  • De prikkelende ambitie bij de oprichting van uw bedrijf, is een belangrijke drive in de organisatie en is verankerd in de cultuur.

Stap 1 van de workshop The Power of Many gaat dieper in op uw identiteit én geeft een eenvoudige en krachtige leidraad voor de positionering van uw bedrijf. Met de uitkomsten van stap 1 starten we in de 2e stap. Duur: 3 tot 4 uur

2. Competentie

Doelen:

  • Het kapitaal zit in uw mensen. U wordt gewaardeerd voor de brede kennis, kunde en ervaring.
  • U doorgrondt de producten van uw partners en combineert deze tot krachtige proposities.
  • De samenwerking met strategische partners stelt u in staat nieuwe kansen te ontdekken.
  • De mensen en middelen zet u efficiënt in, zodat er weinig tijd verloren gaat bij de ontwikkeling van producten, diensten, markten en segmenten.

Stap 2 van de PoM workshop kijkt naar uw competenties, middelen en relaties, zodat u er op kunt vertrouwen dat uw keuzes voor segmenten, oplossingen en markten, optimaal doorgedacht zijn op potentieel succes, en op uw mogelijkheid om ze te ´resourcen´. Met de keuzes die hier gemaakt worden gaan we in de 3e stap verder. Duur: 4 tot 5 uur

3.Creatie

Stap 3 is de motor van de PoM workshop. Op een praktische en interactieve manier gaan we aan de slag met de inzichten en uitkomsten van de vorige twee workshop-stappen. Ondersteund door de meest recente businessmethodieken leggen we de basis voor een aantal proposities die voor uw klanten en prospects werkelijk waardevol zijn. Proposities die passen bij wie u bent, wat u doet en vooral die u kunt waarmaken. Duur: 4 tot 6 uur

4.Executie

Sales bepaalt het succes van uw bedrijf! Stap 4, (de 301 Business Model Selling workshop) is de laatste stap van de PoM workshop. Hier komen we tot de essentie en daarmee de kern van uw succes. We ontdekken hoe skills te combineren met:

  • het juiste materiaal – de waardeproposities van stap 3;
  • een onderscheidende aanpak (communicatie, interviews en co-creatie);
  • het aangaan van krachtige relaties.

Zodat uiteindelijk uw mensen niet alleen de juiste focus maar ook alle middelen hebben om succesvol te zijn bij de geselecteerde en meest kansrijke accounts/prospects. Duur: 3 halve dagen

Bekijk hier de 301 Business Model Selling Workshop

Bent u geïnteresseerd en wilt u meer weten, neem contact op met Bas Peters E-mail / 06 31 684 944. Deze workshops worden uitgevoerd door een partner.