Customer Experiences with Contact Center AI (GCP-CCAI)

 

Course Overview

Learn how to design, develop, and deploy customer conversational solutions using Contact Center Artificial Intelligence (CCAI). You'll also learn some best practices for integrating conversational solutions with your existing contact center software, establishing a framework for human agent assistance, and implementing solutions securely and at scale.

Who Should Attend

  • Conversational Architects
  • Contact center virtual agent and application developers
  • Business managers

Prerequisites

  • Completed Google Cloud Product Fundamentals or have equivalent experience.
  • Desirable but not required: Knowledge of a programming language such as Python or JavaScript.

Course Objectives

  • Define what Google Contact Center AI is.
  • Explain how Dialogflow can be used in contact center applications.
  • Describe how natural language understanding (NLU) is used to enable Dialogflow conversations.
  • Implement a chat virtual agent.
  • Implement a voice virtual agent.
  • Describe options for storing parameters and fulfilling user requests.
  • Deploy a virtual agent to production.
  • Identify best practices for design and deployment of virtual agents.
  • Identify key aspects, such as security and compliance in the context of contact centers.
Online training

Duur 4 dagen

Prijs (excl. BTW)
  • 2.695,- €
Klassikale training

Duur 4 dagen

Prijs (excl. BTW)
  • Nederland: 2.695,- €
  • België: 2.695,- €

Beschikbare data

Trainingen gemarkeerd met het groene blad zijn FLEX-trainingen: trainingen die zowel klassikaal als online gevolgd kunnen worden. Je kiest zelf de gewenste leervorm.
Engels
Tijdzone CEST
07-12-2020 ― 10-12-2020 Online training Tijdzone: Central European Time (CET) Taal: Engels
29-03-2021 ― 01-04-2021 Online training Dit is een FLEX-training in het Engels.
Tijdzone: Central European Summer Time (CEST)
19-04-2021 ― 22-04-2021 Online training Tijdzone: Central European Summer Time (CEST) Taal: Engels
1 uur tijdsverschil
04-01-2021 ― 07-01-2021 Online training Dit is een FLEX-training in het Engels.
Tijdzone: Eastern European Time (EET)
11-10-2021 ― 14-10-2021 Online training Dit is een FLEX-training in het Engels.
Tijdzone: Eastern European Summer Time (EEST)
Trainingen gemarkeerd met het groene blad zijn FLEX-trainingen: trainingen die zowel klassikaal als online gevolgd kunnen worden. Je kiest zelf de gewenste leervorm.
Nederland
07-12-2020 ― 10-12-2020 Utrecht Dit is een FLEX-training.   Tijdzone: Europe/Amsterdam Taal: Engels boek direct:
de online FLEX-training
de klassikale FLEX-training
19-04-2021 ― 22-04-2021 Utrecht Dit is een FLEX-training.   Tijdzone: Europe/Amsterdam Taal: Engels boek direct:
de online FLEX-training
de klassikale FLEX-training