Customer Experiences with Contact Center AI (GCP-CCAI)

 

Course Overview

Learn how to design, develop, and deploy customer conversational solutions using Contact Center Artificial Intelligence (CCAI). You'll also learn some best practices for integrating conversational solutions with your existing contact center software, establishing a framework for human agent assistance, and implementing solutions securely and at scale.

Who should attend

  • Conversational Architects
  • Contact center virtual agent and application developers
  • Business managers

Prerequisites

  • Completed Google Cloud Product Fundamentals or have equivalent experience.
  • Desirable but not required: Knowledge of a programming language such as Python or JavaScript.

Course Objectives

  • Define what Google Contact Center AI is.
  • Explain how Dialogflow can be used in contact center applications.
  • Describe how natural language understanding (NLU) is used to enable Dialogflow conversations.
  • Implement a chat virtual agent.
  • Implement a voice virtual agent.
  • Describe options for storing parameters and fulfilling user requests.
  • Deploy a virtual agent to production.
  • Identify best practices for design and deployment of virtual agents.
  • Identify key aspects, such as security and compliance in the context of contact centers.
Online training

Duur 4 dagen

Prijs (excl. BTW)
  • Country: NL
    2.695,- €
Klassikale training

Duur 4 dagen

Prijs (excl. BTW)
  • Nederland:
    Country: NL
    2.695,- €
  • België:
    Country: BE
    2.695,- €

Beschikbare data

Trainingen gemarkeerd met het groene blad zijn FLEX-trainingen: trainingen die zowel klassikaal als online gevolgd kunnen worden. Je kiest zelf de gewenste leervorm.
Engels
1 uur tijdsverschil
Online training Dit is een FLEX-training in het Engels.
Tijdzone: Eastern European Summer Time (EEST)
Trainingen gemarkeerd met het groene blad zijn FLEX-trainingen: trainingen die zowel klassikaal als online gevolgd kunnen worden. Je kiest zelf de gewenste leervorm.
Nederland

Op dit moment is deze training in dit land niet beschikbaar in het open rooster. De kans is echter groot dat wij u toch een passende oplossing kunnen bieden. Wij horen graag wat uw specifieke wensen zijn.  U bereikt ons via 030 658 2131 of info@flane.nl. We helpen u graag!